PIEGĀDE & ATGRIEŠANA
PIEGĀDES NOTEIKUMI
Piegāde visā Latvijā ir bez maksas. Smart Vision piedāvā jebkuras pasūtītās preces piegādi uz Jūsu izvēlēto adresi Latvijā bez maksas.
Preces piegādes kavēšanās var notikt dažādu iemeslu dēļ. Lūdzam pārbaudīt, ka Jūsu pirkuma laikā norādītā adrese ir pareiza, pievēršot pastiprinātu uzmanību garumzīmēm, atstarpēm un interpunkcijai. Ja Jūs esat izvēlējies saņemt savu pasūtījumu juridiskā adresē, lūdzam pārbaudīt, vai kompānijas nosaukums un adrese ir pareizi norādīti.
Preces piegādes kavēšanās gadījumā lūdzam sazināties ar mums vai kurjeru, lai noskaidrotu pašreizējo preces atrašanās vietu. Ņemiet vērā, ka gadījumā, ja izmaiņas tiek veiktas pēc pasūtījuma veikšanas, preces piegādes datums var mainīties. Smart Vision neuzņemas atbildību par sūtīšanas laikā bojātām vai pazaudētām precēm.
ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI
Smart Vision galvenais mērķis ir radīt brilles, kas ir maksimāli pietuvinātas perfekcijai, pārliecinoties par to, ka tās pilnībā atbilst Jūsu receptei un individuālām vajadzībām. Mēs esam pārliecināti, ka Jūs būsiet apmierināts ar mūsu produktiem. Gadījumā, ja kādu objektīvu iemeslu dēļ Jūs neesat apmierināts ar saņemto pasūtījumu, mēs laipni piedāvājam rast risinājumu.
Zemāk var iepazīties ar preces atgriešanas iespējām. Šeit minēti atgriešanas noteikumi, taču katrs pieteikums tiek izskatīts individuāli:
- Atgriešana jāveic 30 dienu laikā no pasūtījuma datuma tiešsaistē.
- Kad pirkums veikts tiešsaistē un tiek piegādāts ar kurjeru uz mājām vai saņemts pakomātā:
- Ja prece neatbilst klienta vajadzībām, tā var tikt mainīta pret jaunu tādu pašu vai līdzvērtīgu preci, vai dāvanu karti pirkuma vērtībā, tāpat arī veikta naudas atgriešana par pirkumu. Ja tiek izvēlēta dārgāka prece, tad klients var veikt atbilstošu piemaksu.
- Naudas atgriešana par optisko briļļu iegādi var tikt veikta tikai par iegādāto ietvaru nevis par optiskajām lēcām.
- Naudas atgriešana par saulesbrillēm var tikt veikta pilnā apmērā.
- Kad pirkums veikts tiešsaistē, saņemts veikalā: saņemot preci veikalā, klientam ir iespēja preci pielaikot un izvērtēt, vai prece atbilst klienta vajadzībām. Ja prece atbilst klienta vajadzībām un klients ar pirkumu dodas prom, tad iegādāto preci vairs nav iespējams atriezt. Ja prece neatbilst klienta vajadzībām, tā paliek veikalā un var tikt mainīta pret jaunu tādu pašu vai līdzvērtīgu preci, vai dāvanu karti pirkuma vērtībā. Ja tiek izvēlēta dārgāka prece, tad klients var veikt atbilstošu piemaksu.
- Kad pirkums veikts veikalā, piegādāts ar kurjeru uz mājām vai saņemts pakomātā: ja prece neatbilst klienta vajadzībām, tā var tikt mainīta pret jaunu tādu pašu vai līdzvērtīgu preci, vai dāvanu karti pirkuma vērtībā. Ja tiek izvēlēta dārgāka prece, tad klients var veikt atbilstošu piemaksu.
- Pirkums veikts veikalā: iegādātā prece netiek pieņemta atpakaļ vai mainīta.
- Uzņēmums patur tiesības pieņemt lēmumu par preces atgriešanas iespējām.
Lūk, kā notiek preču atgriešanas process:
- Dodies uz savu Smart Vision profilu. Mājaslapas labajā augšējā stūrī atradīsiet profila ikonu – spiediet uz tās un izvēlieties sadaļu “Pasūtījumu Vēsture”.
- Spiediet uz pasūtījuma numura, ‘Atgriezt preces’ pogas un izvēlieties preci.
- No saraksta izvēlieties iemeslu, kāpēc vēlaties atgriezt savu preci un izvēlieties risinājumu – samainīt vai atgriezt.
- Kad esiet aizpildījis preces atgriešanas informāciju un atkārtoti pārbaudījis ievadīto informāciju, spiediet “Sūtīt pieprasījumu” pogu.
- 7 kalendāro dienu laikā pēc maiņas/atgriešanas pieteikuma iesniegšanas precei vajadzētu būt nogādātai vai iesūtītai atpakaļ mūsu veikalā tirdzniecības centrā "Sky & More", Duntes 19A, Rīgā, LV-1005. Sūtīšanas izdevumus apmaksā klients. Ja preci nav iespējams atgriezt uz kādu no veikaliem, tad var veikt sūtījumu ar kurjerpasta starpniecību (DPD, Ominva vai citu).
- Visām precēm jābūt atgrieztām to oriģinālajā stāvoklī, nelietotām un oriģinālajā iepakojumā, iekļaujot briļļu maku un briļļu lēcu tīrīšanas salveti. Lūdzam pārbaudīt, ka oriģinālais sūtīšanas uzraksts ir pilnībā pārklāts un neredzams. Pretējā gadījumā uzņēmums patur tiesības nepieņemt preces.
- Ja Pircējs atsaka darījumu, balstoties uz atteikuma tiesībām sadaļas “Noteikumi un nosacījumi” paragrāfā 7.1., Smart Vision atgriež Pircēja samaksāto summu uz viņa bankas kontu 14 darba dienu laikā.
Ja Jums ir radušies kādi jautājumi, droši sazinaties ar mums pa tālruni +37123880050 vai e-pastu [email protected] Mēs ar lielu prieku Jums palīdzēsim!