PIEGĀDE & ATGRIEŠANA

 

PIEGĀDES NOTEIKUMI 

Piegāde visā Latvijā ir bez maksas. Smart Vision piedāvā jebkuras pasūtītās preces piegādi uz Jūsu izvēlēto adresi Latvijā bez maksas.

Pŗeces piegādes kavēšanās var notikt dažādu iemeslu dēļ. Lūdzam pārbaudīt, ka Jūsu pirkuma laikā norādītā adrese ir pareiza, pievēršot pastiprinātu uzmanību garumzīmēm, atstarpēm un interpunkcijai. Ja Jūs esat izvēlējies saņemt savu pasūtījumu juridiskā adresē, lūdzam pārbaudīt, vai kompānijas nosaukums un adrese ir pareizi norādīti.

Preces piegādes kavēšanās gadījumā lūdzam sazināties ar mums vai kurjeru, lai noskaidrotu pašreizējo preces atrašanās vietu. Ņemiet vērā, ka gadījumā, ja izmaiņas tiek veiktas pēc pasūtījuma veikšanas, preces piegādes datums var mainīties. Smart Vision neuzņemas atbildību par sūtīšanas laikā bojātām vai pazaudētām precēm.

 

ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

Smart Vision galvenais mērķis ir radīt brilles, kas ir maksimāli tuvas perfekcijai, pārliecinoties par to, ka tās pilnībā atbilst Jūsu receptei un individuālām nepieciešamībām. Mēs esam pārliecināti, ka Jūs jutīsieties apmierināts ar mūsu preci. Gadījumā, ja kādu objektīvu iemeslu dēļ Jūs neesat apmierināts ar saņemto pasūtījumu, mēs laipni piedāvājam tās samainīšanu vai naudas atmaksu pilnā apmērā. Lūk, kā notiek preču atgriešanas process:

1. Dodies uz savu Smart Vision profilu. Mājaslapas labajā augšējā stūrī atradīsiet profila ikonu – spiediet uz tās un izvēlieties sadaļu “Pasūtījumu Vēsture”.

2. Spiediet uz pasūtījuma numura, ‘atgriezt preces’ pogas un izvēlieties preci.

3. No saraksta izvēlieties iemeslu, kāpēc vēlaties atgriezt savu preci un izvēlieties risinājumu – samainīt vai atgriezt.

4. Kad esat aizpildījis preces atgriešanas informāciju un atkārtoti pārbaudījis ievadīto informāciju, spiediet “Sūtīt pieprasījumu” pogu.

5. 14 kalendāro dienu laikā pēc maiņas/atgriešanas pieteikuma iesniegšanas precei vajadzētu būt atnestai vai iesūtītai atpakaļ mūsu veikalā Rīgā, Aspazijas bulvārī 24. Sūtīšanas izmaksas sedz Pircējs.

6. Ja Jūs preci sūtāt atpakaļ uz veikalu, spiediet uz “printēt pasūtījumu” pogas un pievienojiet izprintēto uzrakstu paciņai. Visām precēm jābūt atgrieztām to oriģinālajā stāvoklī, nevalkātām un oriģinālajā iepakojumā, iekļaujot briļļu maku un briļļu lēcu tīrīšanas lupatiņu. Lūdzam pārbaudīt, ka oriģinālais sūtīšanas uzraksts ir pilnībā pārklāts un neredzams.

7. Ja Pircējs atsaka darījumu, balstoties uz atteikuma tiesībām sadaļas “Noteikumi un nosacījumi” paragrāfā 7.1., Smart Vision atgriež Pircēja samaksāto summu uz viņa bankas kontu 14 darba dienu laikā.

Ja Jums ir radušies kādi jautājumi, droši sazinieties ar mums pa tālruni +37160002528 vai e-pastu [email protected]. Mēs ar lielu prieku Jums palīdzēsim!

    Meklējiet mūsFacebook
    &
    Instagram